tisdag, september 16, 2008

I mina bästa år

Ja om en månad fyller man medelålders och visst känner man sig äldre i kroppen numera än för 10 år sedan men i skallen är man kvar så där lagom barnslig, men det kan man ju bjuda på. Släkt har redan börjat fråga vad man önskar sig, men hur det än är så vadå, ska en gubbe önska sig saker. Om jag nu måste önska mig något så är det något som gör livet mer bekvämt eller enklare. T ex en Tempur bäddmadrass för min onda rygg och nacke med tillhörande Tempur kudde Symphony. Faktum var att jag häromdagen var och provade både madrass och kudden och måste säga det kändes kanonbra.

-Nej usch det är mycket roligare att ge bort saker och gratta andra än att behöva tänka på sig själv. Snart stundar också en grå, mörk och tråkig höst, man får väl försöka hitta på något att lysa upp tillvaron med. Kanske en helg campingtur till hoppas man ju hinna med och sen ska vi på jobbet iväg på en kryssning vad det lider. Nej nu dags att få lite sömn så man är laddad inför morgondagen.

Inga kommentarer: