lördag, juli 19, 2008

Omegan har landat

För någon vecka sedan kom min nya klocka och hittills är jag nöjd med den trots att den är betydligt tyngre än de klockor jag haft tidigare, men man vänjer väl sig.


Omega Seamaster Planet Ocean XL Chronograph Black Dial Bracelet (modell 2218.50)



Har börjat att samla lite på armbandsur och är lite nyfiken på vilken klocka som Du tycker är riktigt najs. Jag har nu också sniffat lite på Tag Heuer som har fina modeller. Men Omega Seamastern är väl UR-läcker eller vad tycker Du?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Här är min favorit!
http://www.thewatchquote.com/Breguet-Marine-Collection-2006-No_5902.htm#tmpl_8588

Själv äger jag en hel del klockor, men min favorit här hemma är en klocka jag fick av min morfar när jag var 6år som jag lekte friskt med lol när jag 20år senare lämnade den till en urmakare så visa det sig att det var en ovanlig Lemania med 24rubis o pärlemor's boett o lite guld o annat! lol hehe en likadan klocka har bara varit på aktion 1g tidigare i sverige o den gick för 42000:- lol perkele

Groggy

Anonym sa...

Satana jävla tangentbord o wirre hehe 14200:- ska det vara!!

Groggy