onsdag, augusti 06, 2008

Massage är skönt


Riktigt skön massagedyna!

Jovisst man är säkert otränad och så vidare men hur som helst så är det relativt ofta som man har ont i rygg och nacke med resultat att någon snäll person får massera eller alternativt att man tar värktabletter för att dämpa den värsta smärtan. Smärtan verkar också förflytta sig från gång till annan och till viss del kan ju jobbet ha med saken att göra då man sitter en del vid datorn och inte blir det bättre av att man gör det när man kommer hem också.


Tilläggas bör att under semestern så hade jag endast ont i rygg och nacke två gånger under hela sommaren och det kan ju säga en del. Hur som helst så önskar jag mig en massagedyna från OBH Nordica som jag provade under semestern i en butik. Riktigt skönt och den kändes nästan som "äkta" massage. Vad säger ni, är det en bra produkt eller har ni andra ideer frånsett att jag borde träna mer ;-)?



Treo har det blivit några rör av när smärtan tagit över.

2 kommentarer:

Anonym sa...

kan du träna mindre?

Grimsta sa...

Varför inte en egen thailändska?