fredag, februari 02, 2007

Svenska Rallyt 2 Feb -07

Foton i denna post: www.mgr.fi



Har flera gånger varit på Svenska Rallyt genom årens lopp men i år är första gången jag åker dit som "demo kund". Företaget där jag jobbar sponsrar rally legenden Marcus Grönholm och tanken är att kunder ska få följa med och folja Ford teamet bakom kulisserna och diverse evenemang runt rallyt, förutom att så klart titta på rallyt.



För att få lite erfarenhet kring upplägget är jag medbjuden som "demo kund" och har också fått i uppdrag att ta lite foton (då jag är intresserad amatör fotograf) för företagets räkning. Ska bli spännande att få följa med och se hur saker och ting fungerar "bakom kulisserna" och se hur teamet jobbar med de olika uppgifterna.



Så jag tänkte publicera några av mina bilder här på vår blog och skriva några rader om vad som hände och kanske det blir något läsvärt från Marcus själv.



Sist men inte minst måste jag tipsa om en kul grej om man har lite att göra ;-) http://pulkavm.raketspel.se

Inga kommentarer: