torsdag, oktober 16, 2008

Lugnt den senaste tiden

Det har varit lugnt på bloggfronten den senaste tiden. Det beror mest på att jag varit så allmänt trött och helt enkelt inte orkat, eller ja, visst så jobbigt är det väl inte, men har inte riktigt haft lust. Men det ska bli bättring.

Familjen inklusive Zingo mår prima så det är väl bara veka jag som kämpar med rygg och nackvärken. Jag har ju startat lite grann med träningen, boxing en gång (jag vet, dåligt men tror det var lite för tufft att börja med så jag ska prova ngn annan träningstyp) och volleyboll serien som är riktigt kul och borde ju ge lite flås och bra för rygg och nacke. Och piller får man käka paralellt också, muskelavslappande och värktabletter, vet inte om de hjälper så mycket så jag ska höra om det finns någon annan modell. de där muskelavslappande Paraflexen har jag bara käkat två ggr av då jag mådde pyton av dom.

Vad gäller Zingo så tränar matte med Zingo ungefär varannan dag med kondition och lite lydnad och om en vecka så bär det troligen av till Arvika för utställning för att hitta på något kul. Zingo var ju senaste med på tävlingsbanan på brukshundklubben med KM. Om jag har orken ska jag ta med kameran och plåta lite.

Ha de gött!

Inga kommentarer: